Az élő mátrix / The Living Matrix – film

Az Élő Mátrix A Gyógyítás új tudománya, (teljes estés) filmben megismerhetjük azt a finoman átszőtt hálót, melyben az egészségünket befolyásoló tényezők rejtőznek. Felfedezhetjük az egészségről alkotott legújabb elméleteket, az emberi test-mező kvantum fizikájától indulva a szív koherencián át az információs gyógyításig. Tudósok, pszichológusok, bioenergetikai kutatók és holisztikus gyógyítók osztják meg velünk tudásukat, élményeiket és felismeréseiket.

The Living Matrix – magyar előzetes

 

Az élő mátrix (Teljes film) itt nézhető meg:

Egy agyvérzést szenvedett görög kisfiú családja az újra-kapcsolódó gyógyítás segítségével javít a kisfiú életminőségén. Egy gyógyíthatatlan agytumorral diagnosztizált britt asszony a neurolingvisztikai programozásba veti bele magát. Egy krónikus fáradságban szenvedő amerikai asszony, miután minden más csődöt mondott, az információ alapú gyógymódot kezd alkalmazni. Mindhárman csodálatos gyógyuláson mennek keresztül.

A filmben a kutatók és gyógyítók felfedik a gyógyulások hátterében meghúzódó tudományos elméleteket és megosztják velünk elképzeléseiket, hogy ezek az új felfedezések hogyan befolyásolhatják a jövő orvoslását.

Töltse fel magát ön is ezekkel az információkkal!

Tudja meg ön is, hogy a legújabb kutatások alapján, hogyan élesztheti fel saját teste ön-gyógyító képességeit és hogyan formálhatja át elképzeléseit arról, hogyan gyógyulhat meg és maradhat egészséges!

Végül álljon itt egy magyar apa vallomása, amely tapasztalati úton szerzett tudomást a filmben elhangzottakról jóval a film létezése előtt:

 Tehát két tábor lehet: aki hiszi és aki nem.
Én egy harmadikhoz tartozom: aki kipróbálta, és sikerült. Nem vagyok természetgyógyász. Nem pénzért tettem. A lányom akartam meggyógyítani, de nagyon. És a nagyont még egyszer leírom. 3 éves volt, nephrozis syndroma, azaz egy súlyos autoimmun betegség a veséjét támadta meg, ill a saját szervezete ellen fordult. A legrosszabb 3 keresztesnél még egy fokkal rosszabb labor eredménnyel ( sok fehérje a vizeletben) Több heti kórházi kezelés kétszer is. Szteroidokkal tömték. A normál adag többszörösével. Saját felelősségre, de orvossal egyeztetve hazavittem a második kórházi kezelésről. Tanfolyamok, és holisztikus képzettségek nélkül, sőt (templomba sem járok), 3 napig fohászkodva koncentrálva, sugároztam felé valami megfoghatatlan energiát, miközben gyógynövény fürdőbe ültetve, gyógyteát itatva, a kezeimet kétoldalt a veséjén tartva, és nem is tudom miben bízva, DE BÍZVA AKARTAM, hogy meggyógyuljon, és ezt tettem iszonyú erővel. A negyedik nap negatív lelettel visszavittem kontrollra. Az adjunktusnő adott egy írólapot, és megkért, írjam le, mit és hogyan csináltam, mert ilyen hirtelen gyógyulásra még nem volt példa. Szerinte a gyerek bármikor visszaeshet. Hát nem esett. Soha többet. Mondhatjátok, h. messziről jött azt mond, amit akar. Ez elfogadható, hiszen nem ismertek. Az a 3 éves gyerek most 21 éves, makk egészséges, lehet, hogy csoda történt ( amik nincsenek), lehet, hogy mégis igaz a film, lehet hogy mégis van Isten. Egy a lényeg: ezt a hétköznapi csodát én értem el. Magamnak, és a lányomnak.
Mindenkinek kívánok EGÉSZSÉGET és BOLDOGSÁGOT !!!

Reklámok

Számít a véleményed!

