2009-2021 ÉLET A FÖLDÖN… MERRE?

Aryana Havah egy romániai pszihológusnő aki interjút készített egy 54 éves nővel, aki állítólag gyerekkora óta látja a jövőt. Az emberiség egy 2009-2021-es lehetséges időszakáról beszélgetnek.

Gondolom sokan kíváncsiak mi lesz velünk 2012 környékén és utána. Nem tudom igazat mond e a hölgy, de nagyon érdekes dolgokról beszél.

Izelítő:

Meglehetősen furcsa lehet, hogy ezt a címet választottam, de a kommunikációnak ez a fajtája, hogy fogadom egy másik bolygó üzenetét és elhiszem azt, feljogosít erre. Az emberiség egy lehetséges jövőjéről beszélgetünk egy 2009-2021 időszakról, de ahogy tudjuk, a jövő még mindignyitott. Mi a változás teremtői vagyunk, mi vagyunk a teremtő hatalma, és ha a hitünk akkora lenne, mint egy mustármag, hegyeket mozgathatnánk meg. Ezért kérlek, értsd meg, hogy amit mondok, csak egy hipotézisnek lehet tekinteni. Az információ lehet, hogy sokkolónak tűnik, de érzem, hogy azért értek el minket ezek, hogy megpróbáljanak  felébreszteni a káros és mérgező hozzáállásunkból. Erősen hiszem azt, hogy a Földnek szüksége vana segítségre. Szeretettel és együttérzéssel segítünk neki a legtöbbet. Akarjunk jobbak, bölcsebbek, toleránsabbak, lenni. Állítsuk le ezt a vérbosszút és megértjük, hogy senki sincs ellenünk, és hogy mi sem vagyunk ellene senkinek. Azért vagyunk itt, hogy megtanulja az emberiség a leckét, megmutatni, hogy mi emberek vagyunk, és mindenekelőtt meg kell érteni, hogy Isten fiai és leányai vagyunk. A mennyország bennünk van, a szívünkben. Akard, hogy megvalósuljon és valósággá váljon.
Egy hideg éjszaka márciusban. Hangosan csörgő mobiltelefon ébreszt fel az álmodozásból. Nézem, hogy ki telefonál ilyen későn, de a hívó fél ismeretlen. Kíváncsi lettem, mert ez ritkán történik meg velem. Meleg hang hallatszik a telefonban, egy hölgy az, és azt mondja, hogy bocsánatot kér az ismeretlen hívó számért, de meg akarja védeni a személyazonosságát, és szeretne velem találkozni. Még aznapra megbeszéltünk egy találkozót, mert a hívása kíváncsivá tett. Aznap a megbeszélt időben egy hölgy lépett be az irodámba. 50 év körüli,nagyon elegáns és nagyon szép. Néztem az arcát, zöld szemű, enyhén barnahaj, látszott rajta a szomorúság. Nyújtotta felém a kezét mondván:
R:
A nevem Ruxandra. Nagy erőfeszítések árán kaptam meg a telefonszámodat. Van egy közös barátunk, akivel kibúvóhoz kellett folyamodnunk, hogy megadja a számodat. Olvastam az Inuaki, a bennem élő reptilián – Egy földönkívüli lény vallomásai című könyvedet. Tudd meg, hogy minden, amit Dávid mondott, az igaz. Nagyon hosszú idő óta ismerem ezeket a dolgokat, de nem mertem beszélni róla. Valójában még mindig félek, de azért jöttem, hogy neked elmondjam, de tudom, cserébe azzal a kéréssel,hogy ezt az információt, az egész világ elé tárhasd. Nyomja a szívemet, hogy tudok bizonyos dolgokat, de nem tehetek ellene semmit.
 A:
De ez egy ajándék, egy ajándék Istentől, válaszoltam.
R:
Ez nem ajándék, ez inkább teher. Engem megaláztak, megvertek  emiatt. De ez most nem számít. A fő dolog az, hogy összeszedtem a bátorságomat és belátásod szerint döntesz, hogy hiszel e nekem vagy nem. El akarok mondani neked, mindent, amit tudok, az életemről. Remélem, hogy azok, akik ismernek engem, nem olvassák ezt, mert nem akarom, hogy felismerjenek. Nekem van egy különleges társadalmi státuszom, és gyerekeim, egy nehéz, fontos beosztással bíró férjjel. Ez az üzenet az emberiség javára fog szolgálni. Gondolj rólam bármit, nem vagyok paranoiás sem olyan misztikus élményeket átélő, amik utalnának az elmebajra. Egyszerűen kétségbeesett, mert üzeneteket és látásokat kapok, de nem tudok mit kezdeni velük.
Ha felkeltette érdeklődésedet, elolvashatod és letöltheted:  ITT
Reklámok

Számít a véleményed!

